Garantie

  • 1: Allereerst staat er op al onze schermen een stempel. Deze bevat de letters SGH, + een datum. Zorg dat deze datum niet ouder is dan een jaar geleden, dan zit je goed. Als je er voor kiest om deze stempel weg te poetsen dan poets je helaas ook de garantie weg.
  • 2:De producten die je terugstuurt moeten in een LCD doosje zitten. Het hoeft niet in het doosje te zitten waar het scherm uit kwam, maar helaas kunnen we in plastic folie gewrapte schermen of dingen los in een doos niet accepteren. De schermen zijn erg fragiel en kunnen tijdens vervoer makkelijk beschadigen of stuk gaan. Zorg dus dat ieder scherm apart in een doosje zit.
  • 3: Vermeldt wat er mis is het het product dat je terugstuurt. Dat kan door de sticker op onze doosjes in te vullen, maar mag ook met een Post IT of een bijgevoegd document.
Antwoord
  • 1: indien er geen SGH stempel op zit.
  • 2: indien de schermen niet per stuk in doosjes zijn verpakt.
  • 3: indien er met het oog zichtbare scheuren zitten in kabels of connectoren.
  • 4: indien er met het oog zichtbare barsten in het scherm zitten
  • 5: indien de glaslaag met een nagel voelbare krassen bevat (des te meer reden een screenprotector te verkopen na de reparatie)
  • 6: indien de vermeldde klacht niet overeenkomt met wat wij constateren (touchcreen problemen opgeven als blijkt dat de LCD strepen bevat)
  • Antwoord
  • 1: touchscreen reageert slecht of niet goed.
  • 2: LCD is black of vertoont lijnen (let op: bij krasjes op het scherm wordt deze reden afgekeurd omdat het LCD dan stuk kan zijn door valschade)
  • 3: Dode pixels op het LCD scherm
  • 4: Dead zones op de Touchscreen
  • 5: Frame past niet in toestel
  • Antwoord

    – Van de items die gegrond zijn ontvang je een coupon code voor op dat moment geldende verkoopwaarde van het product. Wij kijken naar dagwaarde en niet naar ooit betaalde waarde. Wij streven garantie binnen 24 uur na aankomst af te handelen, wij hopen op je begrip als dit in sommige gevallen tot maximaal 72 uur kan duren.
    – Van de items die niet gegrond zijn krijg je een foto per e-mail als bewijslast van onze kant. Met een verzoek als reactie op onze e-mail kunnen wij de items terugsturen. Deze items bewaren wij maximaal 72 uur voor je, als je binnen deze gestelde termijn niet reageert zullen wij deze items vernietigen.

    Conclusie: als de stempel zichtbaar is, je het product netjes verpakt, er geen man-made-damage zichtbaar is en het product geen grove gebruikerssporten bevat is het eigenlijk altijd gegrond.

    RMA Adres

    SchermGroothandel
    RMA afdeling
    Julianalaan 13
    1213AP Hilversum